maandag 2 mei 2011

" In het weekend ging het finaal mis"

"In het weekend ging het finaal mis"


Week 3 van Laura tijdens haar 12 wekenplan met fitnessenvoeding.com

Ik begin me een beetje schuldig te voelen, want wederom moet ik melden dat het een moeilijke week was. Hoewel ik in het begin van de week me nog redelijk aan mijn voedingswaarden kon houden, ging het in het weekend finaal mis. 

Met mijn voedingscoach Bram had ik al afgesproken op Koninginnedag gewoon te genieten en even niet te denken aan mij fitplan. Maar het begon natuurlijk al op vrijdag, Koninginnenacht,  met een borrel vanuit het werk die veel te laat eindigde in de kroeg en waarbij het diner werd overgeslagen. Op Koninginnedag heb ik me, als je de biertjes niet meetelt, nog redelijk gedragen. ’s Middags ben ik begonnen met een salade, en in plaats van een gefrituurde hap koos ik voor een pannenkoek. Op de terugweg naar huis nam ik nog een pizza mee voor lekkere trek. 
Helaas bleek bij thuiskomst, dat er was ingebroken in ons huis, waardoor mijn trek als sneeuw voor de zon was verdwenen en de pizza in de prullenbak verdween. Daarom dit keer bij deze blog geen foto’s, want de camera is dus gestolen.
En dan is het alweer zondag en die werd afgesloten op een kinderverjaardag compleet met een balans maaltijd van patat en salade. Kortom geen goede week. 
Wat ik ook merk is dat door al het slechte eten ik mij, lichamelijk gezien minder goed voel. Ik heb minder energie en mijn huid ziet er slechter uit. 

Ik neem me voor om aankomende week beter mijn best te doen en bij moeilijke momenten contact op te nemen met voedingscoach Bram. Hij kan mij dan goede tips geven, en net dat extra steuntje in de rug geven die ik toch wel nodig heb. Volgende week het tweede weegmoment, en daar wil ik natuurlijk wel resultaat zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten